Skip to main content

Ledig stilling

Vil du være med å utvikle et nytt forretningsområde i Do it with passion?

Do it with passion (DIWP) Marketing ble etablert av Silje Landevåg i juni 2022, og tidlig i vår kom Monica S. Bjøringsøy inn som byråleder. Nå setter byrået fart og ser etter flere medarbeidere med passion for effektiv og lønnsom kommunikasjon, som brenner for treffsikker markedsmagi.

Bakgrunnen for selskapet er å bygge videre på markedskompetansen som har gjort Get Inspired til en suksess.

  • Markedsstrategier som funker
  • Innholdsmarkedsføring som treffer
  • Annonser som konverterer

I dag teller vi tre personer med passion for faget, som trigges av utvikling, fart og resultater. Og ikke minst det å ha det innmari gøy på jobb.

Om stillingen
Rollen inneholder en bred variasjon av oppgaver, inkludert betalte og ikke-betalte digitale markedsføringsaktiviteter i sosiale medier, Google Ads og programmatiske plasseringer. Du vil bistå selskapene vi investerer i, være en viktig brikke i satsing for DIWP Marketing, og selvfølgelig for hele vårt mangfold av kunder, store som små, med ulike målgrupper og målsetninger. Derfor søker vi nå etter en entusiastisk markedsfører som gjerne ønsker en variert hverdag med oppgaver på tvers av kanaler.

Du vil være vår interne spredningsekspert! Vi er gode på innholdsproduksjon, du sørger for at vi når ut best mulig til målgruppen. I tillegg vil du være ansvarlig for oppbygging av kundelister, annonsering og prosjektledelse av ny og spennende online satsing – men dette forteller vi mer om når du kommer til intervju.

Dagene vil være hektiske og innholdsrike. Du må trives godt med å være hands-on og være en person som har stålkontroll på alle deadlines. Vi skal vokse fremover og fortsette å Do it with Passion. Innen betalte medier ønsker vi å jobbe data-drevet og har mye vi skal teste, prøve ut og optimalisere for våre kunder – så her får du mulighet til å være med å bestemme hvordan veien videre skal se ut!


Hvem er du?

Vi tenker du har 2-3 års erfaring innen performance marketing, men det aller viktigste er at du har god forståelse for markedsføringsfaget og er drevet av resultater. Vi tror også du er en som lærer fort, er på tilbudssiden og som ønsker å bidra til godt samarbeid. Vi forventer ikke at du skal være en superhelt, men vi tror du trives når du har mye å gjøre og liker å krysse av på “to-do” listen din.

Du må være glad i å jobbe selvstendig, men også å jobbe i et bredere team på tvers av kompetanseområder. Vi ser for oss at du har erfaring med søkemotorannonsering (SEM) og betalte aktiviteter på sosiale medier, og du kan gjerne være en racer på Google Analytics med kjennskap til hvordan man analyserer brukerinnsikt og resultater. Du kommuniserer godt og er flink til å ordlegge deg både muntlig og skriftlig på norsk.

 

For at du skal lykkes ønsker vi at du har:

  • Minst 2-3 års erfaring med Google Ads og display annonsering
  • Motiveres av resultater, og drives av data for å forbedre leveranser
  • Evner å jobbe selvstendig og tør å utforske nye muligheter
  • Erfaring med Facebook Business Manager og LinkedIn Campaign manager
  • Erfaring med Google Analytics og rapporteringsløsninger
  • Du er analytisk og tar ansvar for egne leveranser
  • Trives med kundekontakt og er opptatt av å lykkes på vegne av kundene

Spesifikke arbeidsoppgaver hos oss:

  • Planlegge, sette opp og optimalisere kampanjer på tvers av kanaler
  • Evaluere resultater og planlegge / optimalisere basert på innsikt fortløpende
  • Teste ut ulike budskap, kanalmikser og budsjettallokering for å oppnå best mulige resultater
  • Legge kampanjestrategi sammen med våre kunder og foreslå budsjetter
  • Analyse og rapportering av resultater
  • Idé- og konseptutvikling

Høres dette ut som noe for deg? Da ser vi fram til å høre fra deg!